Портфоліо


Дідик Олеся Володимирівна  
Дата народження : 18.01.1983р.н.(37 років)
1999р.   закінчила середню школу №3  м.Тернополя
2004р.   закінчила ТНПУ ім. Гнатюка (спеціаліст)
2004р.   вчитель англійської мови і літератури в ЗОШ №3
2009р.   присвоєно II категорію
2012р.   співпраця з представниками канадського коледжу Ванкувера по 
             імплементації програми SMRT.
2012-2013рр. співпраця з волонтером корпусу миру США в Україні 
             Лорою Еванс (каунтерпарт)
2013р.  зарахована на on-line курси від British Council
2014р.  присвоєно I категорію
2014-2015рр.  участь у проекті «Технопарк: Парадигма освітніх інновацій.                                        Програма SMRT English»
2015-2016рр. участь у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року-2016". I місце в                                 міському етапі у номінації "Англійська мова".
2016р.  присвоєно вищу категорію 
2016р.  співпраця з PEUGEOT CITROEN Ukraine
2016р.  участь у таборі Поліглот
2016р.  участь у TEA – West UA Regional Conference by American Councils
2017-2018рр.    участь у ряді заходів у рамках проєкту Транскордонної                            співпраці (відвідання м.Брест у Білорусії і підписання угоди про співпрацю)
2018р    участь у конкурсі відео Euroquiz від представництва ЄС в Україні  
2018р    участь у TESOL-Ukraine National Convention
2018р    участь у Camp LEAD by American Councils, Peace Corps and Ministry of Education of Ukraine (Zalischyky, 5 days) (Всеукраїнський табір, 20 волонтерів, представники посольства, Корпусу Миру, Міністерства освіти, департаменту освіти; на конкурсній основі; 25 год.)
     2018р -  участь у таборі  Go Camp (співпраця з волонтерами з Франції та Німеччини)    
     2018-2019рр. співпраця з волонтером Heather Anderson 
     2019р    переклад для делегації гостей з Фінляндії та Естонії                                    2019р  участь у міжнародному конкурсі “Teach with Dave”    
     2019р  курси НУШ від ТОКІППО і on-line платформи (24+20 год.) 2019
     2020р   присвоєно звання Старший вчитель


Педагогічний стаж  16 років.

Грамоти (за підготовку переможців етапів олімпіад) від управління освіти і науки Тернопільської міської і обласної рад.
Подяка від LCC International University за підготовку призера (Влада Василевича) Ternopil Public Speaking Competition 2018 р.
Подяка міського голови 2019 р.
Подяка від представництва ЄС в Україні 2018 р.


2008-2009рр. :
міська олімпіада: Олендр Діана (8кл.- I місце); Безпалько Уляна (8кл.- II місце)
2011-2012рр. :
міська олімпіада: Бонк Віка (10кл.-I місце);
                             ЗаброцькаЛюда(10кл.IIIмісце);                                                          
                             Кумпаненко Яна (11кл.-IIмісце); Мельничук Олеся (11кл.-IIIмісце).
обласна олімпіада: Бонк Віка (10кл.-I місце)
2012-2013рр. :
міська олімпіада: Бонк Віка, Заброцька Люда (11кл.- IIIмісце)
 2015-2016рр. :
міська олімпіада: Хомишин Олександра (8кл.-IIмісце); Оплета Оля (8кл.- IIIмісце).
2016-2017рр. : 
міська олімпіада: Савка Олеся (9кл.- I місце); Оплета Оля (9кл.- III місце);
обласна олімпіада: Савка Олеся (9кл.- I місце)
2017-2018рр. : 
міська олімпіада: Савка Олеся (10кл.- I місце); Озірянська Настя (10кл.- II місце); 
обласна олімпіада: Савка Олеся (10кл.- II місце)
2018-2019рр. : 
міська олімпіада: Савка Олеся (11кл.- I місце); 
обласна олімпіада: Савка Олеся (11кл.- II місце)



Семінари/Тренінги(відвідані) + Сертифікати:
  •        «Правові антикорупційні програми для старшокласників»;
  •        «Human Trafficking Awareness Project (HTAP)
  •         «How to embrace technological innovations from Cambridge University Press»;
  •         «Планування та управління проектами»(корпус миру США);
  •        «SMRT delivery instructive seminar in Crimea»;
  •       «Teaching English with Technology» (Microsoft Partners in Learning & British Council)
  •         «10 must-haves and 1001 ideas for English Communicative Lessons» (with Robert Hartigan)
  •         «Its on the tip of my tongue. Words and Memory» (with David Evans)
  •         «Using Creative Methods and Techniques in ESL Teaching» ( professional development seminar with Jack Hart)
  •         «Working with Mixed-Ability Groups» (with Edmund Dudley)
  •         «Cambridge English real-life learning, teaching and assessment» (with Olha Madylus)



  •  Семінари/Тренінги(проведені):
  •         «Inter-Rail Tour of EYP-Ukraine»(підготовка резолюції до Європарламенту з допомогою волонтерів);
  •         «Women’s rights all around the world»( з волонтерами на базі школи);
  •         «WELL Seminar. Using new strategies in teaching mundane topics» ( з волонтерами на базі школи)
  •         «Використання ІКТ для навчання іноземних мов. Мотивація як ключовий елемент навчання» (семінар-тренінг для вчителів міста)
  •       «SMRT English course as a new teaching program and learning tool»



Публікації:
Spot on Ukraine збірник текстів і вправ з англійської мови для 8-9 класів загальноосвітніх і спеціалізованих навчальних закладів.

Заходи:
“Shakespeare through the reflection of his plays” (інсценізовані 4 п'єси);
“Europe quest” & “United in diversity” ( спільні заходи)
“Shevchenko: in the mighty family of free…”
All the worlds a stage” вистава-попурі  на малій сцені драмтеатру 2016
“How well do you know Europe” вікторина між учнями школи і учнями з м.Брест 2017
  Конкурс відео Euroquiz від представництва ЄС в Україні  2018
  Thanksgiving celebration ( 11 Б і волонтери; 3 Б)   2018

Активна участь у житті школи:
Член команди школи «Що? Де? Коли?»
2011р. III командне місце серед шкіл і закладів освіти міста
2012р.  I командне місце серед шкіл і закладів освіти міста
  • табір Поліглот
  • табірGo Camp
  • відкриті уроки для слухачів курсів ТОКІППО
  • робота з студентами-практикантами
  • співпраця з ТНПУ по програмі з British Council
  • співпраця з волонтером Heather Anderson у 11-их класах і таборі Поліглот
  • ряд заходів у рамках участі у проєкті Транскордонної співпраці (відвідання м.Брест у Білорусії і підписання угоди про співпрацю; прийом, організація заходів і відвідини м.Львова з учнями з м.Брест; прийом гостей з Польщі)
  • прийом гурту “Fusion”
  • зустріч і переклад для делегації гостей з Фінляндії та Естонії (у різних локаціях)
  • підготовка учнів до участі у програмі FLEX (Білогорка Діана, 2017),
  • до складання міжнародних іспитів IELTS ( сертифікати рівня С1:  Стаханська А.,  Василевич В.,  Величко Д.,  Савка О.,  Хомишин О.,  Яремус Н. ) 
  • та ЗНО ( 49-те місце у рейтингу шкіл України за результатами ЗНО з англійської мови у 2019р.) 

Сприяю оновленню навчальної і технічної бази 55 кабінету.

Науково-методична проблема, над якою працюю:
2010-1015  Проблемно-орієнтоване навчання (problem-based learning)  як елемент якісної перевірки знань у середній і старшій школах.
2015 -        Формування інноваційної особистості учня шляхом застосування інтерактивно-проектних технологій у навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.

Тема досвіду:  A combination of communicative approach, counterpoint thinking and incorporation of new technologies on English language/literature classes in middle and high school.

Методи / Засоби:
Література Америки/Англійська мова:

  1. власні мультимедіа презентації; відеоролики з YOUTube; обговорення з TED; створення учнями відеороликів на animoto.com; застосування brainflips.com для перевірки вивченого матеріалу; SMRT cafe( найцікавіше з усього світу);
  2. створення учнями власної «стіни» на linoit.com; тексти для читання, до яких можна самостійно створювати ілюстрації на storybird.com; проведення on-line опитування на polleverywhere.com; групові проекти за допомогою edmodo.com; etc.
  3. критичне мислення; брейнсторм порівняння для кращого запам'ятовування; перехресні дискусії; використання оригіналів і адаптованих текстів;
  4. імпровізації; створення обкладинки для твору; зміна назви твору; гіпотетичні припущення зміни ролі чи поведінки персонажа від зміни статі чи факторів його існування; креативне мислення (створення власної поезії за прикладом римованого, білого, вільного вірша чи хоку);
  5. show-bags; group dynamics; character maps; mind maps; project based learning; monitoring; scanning; productive and receptive skills method; integrated skills and learner-centered teaching; etc.

No comments:

Post a Comment